hukum sarang burung

memakan gingsing sarang burung layang-layang adalah harus, apakah hukumnya memakan sup sarang burung layang-layang dan juga menternaknya untuk tujuan perniagaan.
Memakan sarang burung layang-layang yang telah dibersihkan daripada najis adalah harus dan menternaknya untuk tujuan perniagaan juga harus.
Adakah air liur yang diambil dari sarang burung layang-layang yang banyak digunakan sebagai ubat-ubatan termasuk ubat batuk yang dijual di farmasi Cina halal?Adakah ubat batuk sarang burung halal?
Harus memakan ubat yang mengandungi sarang burung. Ini bertepatan dengan keputusan panel syariah
Assalamualaikum wbt. Saya ingin tahu kedudukan memakan sarang burung dan mengusahakan atau melabur dalam perusahaan ini. Semoga jawapan tuan dapat menghilangkan keraguan dan didahului ucapan terima k
Harus menternak, melabur dan memakan sarang burung.
pemakanan yang berkaitan dengan sarang burung layan-layan.
Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan Bil. 8/79/2007 membuat keputusan sebagaimana berikut: "Hukum memakan sarang burung layang-layang adalah harus" .
Assalamualaikum, Adakah sarang burung halal untuk dimakan oleh umat Islam?
Wa'alaikumussalam w.b.t. Panel kurang jelas mengenai soalan yang dikemukakan oleh anda. Walau bagaimanapun jika anda maksudkan soalan ini dengan memakan sarang burung layang-layang maka Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan Bil. 8/79/2007 membuat keputusan sebagaimana berikut: "Hukum memakan sarang burung layang-layang adalah harus"
saya nak tanya sikit tentang penternakan burung layang2.adakah untuk menjalankan industri ini haram hukumnya.kerana sarang burung ini di hasilkan melalui air liurnya dan hasil dari sarang burung ini
Harus menternak burung layang-layang untuk perniagaan manakala sarangnya halal dimakan setelah dibersihkan dari najis.
apakah hukum makan gengsing sarang burung layang-layang.
Harus hukumnya.
0 Responses